Friday, September 21, 2012

STUDY WEEK

Yeah!!study week b'mula. Means that final dah nak dekat la tu. So apa tunggu lg mmg mase utk study la kan. Korbankan masa yg ade utk study. JANGAN MAIN2 LAGI AMALINA!!. Fokus2!! Tapi kadang2 kenangan lalu menerjah jugak fikiran nie. Terimbas kembali kenangan2 bersama seseorang tu. Tapi nak buat cane bende dah jadi. Satu doaku "Ya Allah ya Tuhanku, Kau tentukanlah SITI AISHAH SAFIEE menjadi pasangan hidupnya." Aku ingin lihat dia gembira bersama orang yg dye sayang. Aku sgt berharap agar Kau mengabulkan doaku ini Ya Allah. :) Sesungguhnya Lelaki yg baik untuk perempuan yg baik. Begitu juga sebaliknya.

Final3!!Aku harap aku akan dapat meningkatkan pointerku pada kali nie. X nak lg dah kene interview sebab pointer. Cukuplah sekali dlm hidupku. Aku nak berjaya seperti org lain jugak. "Ya Allah Kau berikanlah kesempatan padaku untuk mencapai kejayaan seperti insan lain juga. Aku ingin menggembirakan hati kedua orang tuaku Ya Allah."

p/s:study!!study!!n study!!

No comments:

Post a Comment

amal93. Powered by Blogger.

VISITORS

Free Counter

About Me

FOLLOWERS

BLOG ACHIEVER

n

MUTIARA KATA

HARI INI

SEMBANG2 JOM

My Blog List

SOALAN


My Family who always support me...

Prefect's teacher yg mengajarku menjadi seorang pemimpin...

Princess of 5SC1...will miss u...

as my inspiration to be a military...