Saturday, August 25, 2012

ASHRAF MUSLIM

     huihui sumenye!! Rajin la pulak nak mengupdate blog nie. First sekali sedih kot orang lain happy2 lg kat umah tp aku dah kene blk U awal. Bukannye apa aku punya Tn (Mejar Zaid) mtk tlg kt umah dye. Anak dye kawin. Mula2 mmg mcm 50/50 je nak pegi ke x. Sebab apa?? MALAS!! Itu la penyakit yg x blh nak dielakkan. Tapi bila dye sendiri yg mesej aku, rasa serba salah pulak. Dah la dye byk tlg kitorg. Dengan hati yg berat aku pun balik la. Tapi ikhlas je nak tlg dye.

     Hari kejadian tu aku pun dtg la tlg dye dgn Pn Umi n 2 org skuad aku (laici n obeng). Dari pg kitorg tlg smpai la ke ptg. Sek2 ROTU kitorg 4 orang campur ngn Tn Harith n Tn Hafizuddin. Kitorg la dok ke sana ke sini tgk lauk, amik pinggan, cawan sume2 tu. Penat jgk la. Tapi kan yg bestnye dh ptg2 tu kan ASHRAF MUSLIM dtg kot!! gile kentang suke gile aku. dah la memang minat dye. Hensem kot!! jumpe pulak depan2. T'pegun aku. Dye dtg sebab dye dulu pun ROTU kat Dungun nie jgk. Calon best kadet kot. Stap Din jurulatih dye dulu. Bangga stap anak buah femes. Tp sian laici ngn obeng. Diorg dah blk dulu. So x pat jumpe.
Untuk kenang-kenangan. Senior kitorang dlm PALAPES. Lokasi rumah Mejar Zaid
p/s~kepenatan tapi seronok dpt tolong orang. :D

No comments:

Post a Comment

amal93. Powered by Blogger.

VISITORS

Free Counter

About Me

FOLLOWERS

BLOG ACHIEVER

n

MUTIARA KATA

HARI INI

SEMBANG2 JOM

My Blog List

SOALAN

My Family who always support me...
Prefect's teacher yg mengajarku menjadi seorang pemimpin...
Princess of 5SC1...will miss u...
as my inspiration to be a military...