Saturday, August 25, 2012

KAD RAYA KAMI!!

Akhirnya siap jgk kad raya kami ini. Harap2 cik abg bju itam tu x komplen la ye. Maklum la buat kerja jarak jauh. Sorg kat Selangor, sorg lg plak kat Terengganu nun jauh di sana.
     Motif kad raya nie sebabnya kad raya aku dah siap la. Atau dgn lbh tepat lg aku tengah kebosanan nie. melayan perasaan yg sunyi nie. Balik blok awal bukannya ada pape pun. Balik pun sebab nak tlg Mej Zaid. Rumah dye ade buat kenduri kahwin. Kesian pulak kat dye kalo x de org nak dtg tlg. Dah la dye banyak tolong kitorang. Aku pun dengan rajinnya balik la awal nie. Xpe la b'korban ckit. At least dpt kepuasan sebab dpt tlg meringankan kerja seseorang tu. Allah kan suka orang yg suka menonlong orang yg memerlukan pertolongan tu. X mengharapkan pape tau. Ikhlas dari lubuk hati yg plg dalam nie. Harap2 ramai la jgk yg dpt tlg Tn. Sy just blh tlg mane yg mampu je Tn. Rasenye x terlambat lagi kot kalo aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA memandangkan kad raya dah pun dipost. Mtk maaf andai ada silap n salah sepanjang perkenalan kita ye. Harap la dimaafkan. Sedangkan Nabi Muhammad SAW ampunkan umatnya. Inikan pula kita manusia biasa.

p/s~mood raya+test2+quiz2+assignment2=biol

2 comments:

  1. x payah nak sweet sgt la kan.
    sour ade la. hahahah

    ReplyDelete

amal93. Powered by Blogger.

VISITORS

Free Counter

About Me

FOLLOWERS

BLOG ACHIEVER

n

MUTIARA KATA

HARI INI

SEMBANG2 JOM

My Blog List

SOALAN

My Family who always support me...
Prefect's teacher yg mengajarku menjadi seorang pemimpin...
Princess of 5SC1...will miss u...
as my inspiration to be a military...