Tuesday, March 20, 2012

Hohoho!!

rsenye dah lame aku x tulis kt blog nie. Post yg baru nie pun aku just tulis bengong2 je. Bengong kn aku nie??pe kes men feeling2 plak kn. That's not me la. hahah. Aku rse semenjak aku masuk U nie aku dah jarang sgt menulis kt blog nie. Tapi nak wat macam mane kadang2 mase x de. Bila ade mase plak aku rse malas nak menulis. hehehe. tu la aku. Malas memanjang. Tau kat mak aku jenuh kene tadah telinga. Tapi x pe aku tetap sayang dye. Sebenarnye macam2 nak tulis. Banyak pengalaman yg boleh dikongsi bersama. Ye la aku kan dah jauh tercampak kt tempat orang nie. So banyak la pengalaman baru yg aku dapat. Dengan bahasanye lagi. Nak citer satu2 pun payah. Nak kene refresh balik kejadian2 yg berlaku tu. hehehe. Skang nie aku tgh final exam. Gap paper yg pnjg nie blh la aku menulis ckit pe yg patut. Nie baru aku citer pasal exam en??padahal dh 2 sem kt cnie. InsyaAllah aku akan merajinkan diri ini mencoretkan sesuatu kt cnie ye. Pape pun wish me luck ye...:)

p/s~doakan aku dpt capai 3.0 pointer ye...target tuk sem nie...:)

No comments:

Post a Comment

amal93. Powered by Blogger.

VISITORS

Free Counter

About Me

FOLLOWERS

BLOG ACHIEVER

n

MUTIARA KATA

HARI INI

SEMBANG2 JOM

My Blog List

SOALAN


My Family who always support me...

Prefect's teacher yg mengajarku menjadi seorang pemimpin...

Princess of 5SC1...will miss u...

as my inspiration to be a military...