Saturday, March 31, 2012

SEMESTER 2

Yeah!!aku nk bg tau kt sume aku dh merdeka buat seketika. hahaha. So tamatlah sudah pengajianku sepanjang 2 sem nie. Ada lg baki 4 sem utk aku menamatkan pengajianku ini. Harap aku akan dapat habiskan dengan jayanya. Kalau boleh aku nk grad ngn 3 pointer. Kalau ade rezeki aku akan sambung pengajianku ke peringkat yg lebih tinggi. Aku nak buat mak n ayah aku gembira dengan kejayaan aku. Aku nak balas balik segala jasa mereka walaupun aku tau aku x mungkin akan dapat membalas jasa mereka sebab terlalu besar jasa mereka padaku.

Mak n ayah insyaAllah org akan buat yg terbaik tuk buat mak n ayah gembira atas kejayaan org...<3<3
p/s~mood cuti dah mari. Tapi x boleh balik awal. huhuh

No comments:

Post a Comment

amal93. Powered by Blogger.

VISITORS

Free Counter

About Me

FOLLOWERS

BLOG ACHIEVER

n

MUTIARA KATA

HARI INI

SEMBANG2 JOM

My Blog List

SOALAN


My Family who always support me...

Prefect's teacher yg mengajarku menjadi seorang pemimpin...

Princess of 5SC1...will miss u...

as my inspiration to be a military...