Sunday, March 18, 2012

PERASAANKU!!

Ya Allah Ya Tuhanku…kau bantulah hambamu ini…Kau hilangkanlah perasaan ini dari diriku…Aku x mahu perasaan ini terus menghantuiku…perlu adakah perasaan sayang dalam diri setiap orang yg bergelar manusia??Ya sayang tu pasti ada dalam diri masing2…tapi yg aku maksudkan sayang yg berlainan jantina… Aku x mahu menyakiti hatiku sendiri Ya Allah…Ya!!mungkin aku terlalu mengharapkan pada seseorang…Tapi perasaan itu hadir tanpa diundang…aku x meminta untuk mempunyai perasaan ini kerana aku tahu masanya belum tiba utk aku memikir soal hati dan perasaan ini… Tapi bende itulah yg sering berada di hatiku... Aku x boleh lari darinya kerana walau macam mana aku lari pun, aku tetap akan berjumpa dengannya…Aku tetap perlukanNya…Aku perlu kuatkan diri ini utk membuang perasaan ini kerana aku sayangkan diri aku… Aku x nak kecewa di kemudian hari…Aku x nak hatiku sakit hanya kerana dirinya…Perasaan yg sukar ditafsirkan ini hanya berlaku padanya sahaja…Ya Allah Ya Tuhanku…kuatkan la semangatku dalam menghadapi hari2 yg mendatang…
p/s~jiwa kacau kot...

2 comments:

  1. Amal! be strong!
    betul apa yg kau buat tu...jauhkan dr fikir perasaan mcm tu...blm masanya lagi...aku yakin kau blh control...insyaAllah...amiin...

    ReplyDelete
  2. hahah bengong kn aku??
    tapi x pe la...
    aku abaikan je perasaan tu...
    sampai mse nnt akan tiba jgk masanya...
    now fokus utama aku nk dpt kejayaan dulu...
    aku nak buat mak n ayah aku bangga dengan aku dulu...:)

    ReplyDelete

amal93. Powered by Blogger.

VISITORS

Free Counter

About Me

FOLLOWERS

BLOG ACHIEVER

n

MUTIARA KATA

HARI INI

SEMBANG2 JOM

My Blog List

SOALAN


My Family who always support me...

Prefect's teacher yg mengajarku menjadi seorang pemimpin...

Princess of 5SC1...will miss u...

as my inspiration to be a military...