Wednesday, April 18, 2012

RINDU

R.I.N.D.U!!

rindu kot kt sume kawan2 aku. X kire la yg lama mahu pun yg baru. Yg lama mmg rindu tahap ultraman la kan sebab kite mmg lama gila x jumpa n time2 cuti cam nie la nk jumpe sume balik en. Yg baru pun rindu gak even baru seminggu cuti. Tapi aku je la bru seminggu cuti. Korang sume dh lame cuti kn?? Rindu tu menyakitkan x?? ntah aku pun x tau la. Kadang2 ye kot. Kadang2 x pun kn. Aku pun x tau nk describekn rindu tu mcm mana. Yg penah rasa rindu tu tau la kot. Wah ntah la. Cop pe motif aku tulis pasal rindu nie sbnrnye. Aku pun x tau. Memang dh betul2 ngong dah pale aku nie. habis di sini je la sblm aku btl2 mengarut!!!

p/s~sakit hati sbnrnye. Tapi sila abaikan perasaan itu ye...:P

No comments:

Post a Comment

amal93. Powered by Blogger.

VISITORS

Free Counter

About Me

FOLLOWERS

BLOG ACHIEVER

n

MUTIARA KATA

HARI INI

SEMBANG2 JOM

My Blog List

SOALAN


My Family who always support me...

Prefect's teacher yg mengajarku menjadi seorang pemimpin...

Princess of 5SC1...will miss u...

as my inspiration to be a military...