Wednesday, April 18, 2012

MUJUR

mujur ye kwn2. Tapi aku sedih gak sebenarnye. Actually ari nie kawan aku excident la. Aku baru tau tadi. Kalau ikutkan aku terlibat sama dalam kemalangan tu. Tapi bersyukur jgk la disebabkan kemalasan yg terlampau nie aku x jd ikut diorg. Diorg ajak jgk aku g. Diorg nk cari keje. Aku nk ikut pun buat ape?? Bukan blh cari keje pun. X de spe nk amik keje kalau setakat sebulan je tu. Katenye kalau x cari keje pun blh jalan2. Tapi aku kan pemalas. So terselamat la aku. Alhamdulillah Ya Allah.

Fana patah kaki n ainina bengkak kat tulang rusuk katenye. Aku call tanya mak fana td. Mak dye ade citer tp x brape jelas sebab terputus-putus. Isnin nie fana nak operate tuk masukkan besi. Aku hanya mampu berdoa agar diorg diberikan kekuatan agar kuat tuk hadapi ujian nie n cepat sembuh.

Lepas pada dgr pasal kemalangan tu tetiba ingatan aku melayang pd seseorang. Seseorang yg aku x nak ganggu dye lagi sbnrnye. Tapi aku ganggu jgk utk sampaikan pesanan penaja agar berhati-hati even dah pro bwk kete. Ok fine x nak pikir perasaan aku sebab rase sakit hati ngn dye. Kite risaukan dye tapi dye. Ok x pe la. Dah2 stop talking psl bende nie lg. Jgn nak gatal2 bg pesanan penaja or pape pun kat dye lg.

p/s~semoga sahabatku sembuh n kuatkan smgt utk x hubungi dye...

2 comments:

amal93. Powered by Blogger.

VISITORS

Free Counter

About Me

FOLLOWERS

BLOG ACHIEVER

n

MUTIARA KATA

HARI INI

SEMBANG2 JOM

My Blog List

SOALAN


My Family who always support me...

Prefect's teacher yg mengajarku menjadi seorang pemimpin...

Princess of 5SC1...will miss u...

as my inspiration to be a military...