Tuesday, May 22, 2012

SEM 3

Aku dok menghitung hari je nie utk balik ke kampus terchinta. UiTM Dungun, Terengganu. Cuti2 boleh la aku mengupdate blog nie. Dah start kat sane jangan harap la nak mengadap bende nie. Diam x diam dah nak masuk tahun kedua dah aku kat sana. Macam x percaya je. Itu la yang dikatakan rezeki dari Allah kn?? Lepas aku dikecewakan UPNM, aku dapat kt sini n sgt2 bersyukur sebab ada PALAPES. Allah tu tau mana yang terbaik utk hambanya kn?? buatnye aku tercampak kat mana2 uitm yg x de PALAPES tu cane la plak gamaknya perjalanan hidup aku tuk mencapai cita-cita aku yg nak jadi askar tu. Terima kasih Ya Allah.

Sebenarnya aku kebosanan nie. X sabar rsenye nak balik U. Tapi dalam masa yg sama aku rasa takut. Aku x tahu apa yang aku takutkan sgt. Tapi perasaan aku sangat lain dari sem sblm nie. Ya Allah ya Tuhanku aku memohon perlindunganMu ya Allah. Kau jauhkanlah aku dan org2 yg aku sayang dari segala bentuk malapetaka. Aku belum cukup amalan untuk di bawa bersama. Aku banyak melakukan dosa kepadaMu ya Allah. Kau berilah aku kesempatan untuk terus beribadah kepadaMu ya Allah. Aku hanyalah hambaMu yg hina. Banyak lagi benda yang aku x dpt lakukan lg sepanjang hidupku ini. Berilah peluang kepadaku untuk menggembirakan hati kedua orang tuaku dahulu. Berilah peluang untuk aku merasai satu kejayaan ya Allah. Kau pinjamkanlah kekuatanMu kepadaku agar aku mampu mengharungi segala cabaran dan dugaan yang Engkau berikan. Aku lemah dihadapanMu ya Allah. Bantulah hambaMu ini. Pada Engkau tempat aku mengadu nasib.

p/s~ semoga aku n org2 yang aku sayang dijauhkan dari segala bencana atau malapetaka.

No comments:

Post a Comment

amal93. Powered by Blogger.

VISITORS

Free Counter

About Me

FOLLOWERS

BLOG ACHIEVER

n

MUTIARA KATA

HARI INI

SEMBANG2 JOM

My Blog List

SOALAN


My Family who always support me...

Prefect's teacher yg mengajarku menjadi seorang pemimpin...

Princess of 5SC1...will miss u...

as my inspiration to be a military...