Tuesday, May 1, 2012

SEDIH KOT

Aku igt aku dh cukup kuat utk harungi sume nie. Tapi ternyata TIDAK!!Aku tewas jugak dengan perasaan sendiri. Aku tersalah dalam memberikan kepercayaan kepada seseorang. Yup aku tipu kau wkt jawab soklan kau tu. Aku x kn sesekali mengaku sesuatu yg mungkin akan memberikan impak yg paling besar dalam idup aku. Lepas nie mungkin aku x kan jadi macam diri aku sebelum nie. Jangan tanya aku kenapa aku x layan kau dah. Aku perlukan masa untuk buang sume tentang kau dalam hidup aku. Aku harap ko faham. Aku x kan mungkin dapat lari dari kau sebab kite berada di tempat yg same. Even aku nk lari jauh dari kau pun, aku x kan mungkin berjaya. Tapi mungkin aku dah x perlu berurusan dengan kau lagi lepas nie. Aku harap aku kuat tuk hadapi semua nie. Air mata yg aku tahan keluar jgk sebab kau. Sebab tu aku rase x kuat tuk hadapi situasi nie. Tapi aku tahu orang sekeliling aku mampu mengembalikan balik kegembiraan aku nanti. Walaupun x kan sama dengan kegembiraan yg pernah kau bagi kat aku. Kalau diberi pilihan aku lebih suka memilih untuk tidak mengenali kau dari aku terpaksa melupakan sumenye. Tapi aku juga bersyukur sebab dapat tahu bende nie sebelum perasaan aku pada kau bertambah dalam. Lebih baik disakiti dengan kejujuran daripada digembirakan dengan pembohongan kn??Lepas nie aku harap x kan ade sedih lagi dalam hidup aku yang berkaitan bende remeh macam nie.

 
Ya ALLah..Ya TuHan Ku.......
MenGaPa Kau prteMuKan Ku pd SeSeOrg InSan yg brHati MuLia......
Yg pd AkHirnya...mmg x Kan MungKin mnJaDi MiLik Ku.....
MesKi Kau MenGetaHui.....Aku Sngt2 SaYanG pd Nya.........:(

p/s~sume yg berlaku aku aku jadikan pengalaman n pengajaran yg x mungkin akan aku lupakan...:)

No comments:

Post a Comment

amal93. Powered by Blogger.

VISITORS

Free Counter

About Me

FOLLOWERS

BLOG ACHIEVER

n

MUTIARA KATA

HARI INI

SEMBANG2 JOM

My Blog List

SOALAN


My Family who always support me...

Prefect's teacher yg mengajarku menjadi seorang pemimpin...

Princess of 5SC1...will miss u...

as my inspiration to be a military...