Thursday, May 10, 2012

HIKING

nampak x tajuk kat atas tu?? ok 8/5 yg lepas aku g naik Broga hills. U know wat bende nie plan secara mengejut je. Fadhilah ckp Zubair ajak g broga. N aku ngn bengongnye bertanya pe bende la plak broga tu?? Baru la aku tau Broga tu sejenis bukit rupenye. Nampak x sungguh 'perihatinnye' aku??hahaha. Ok memang best la tau last2 minit. Bajet nak ajak sampai 7 orang. Tapi malangnya hanya 4 orang je yg dapat pergi. Tapi memang best la. X penah2 mendaki seramai 4 orang. Selalunya mesti ramai2 n ngn skuad ke. Tapi tidak pada hari itu ye. Kami mengambil masa selama 15-20 minit untuk naik. Turun pun sama jugak. Disebabkan aku 'selalu' exercise so tetap la penat. Tapi x de la smpai pewaikan. Zubair ko terbaik la. X reti2 penat kn. T kalau nak panjat mne2 bukit lagi aku nak ikut!! boleh??heheheh :D

Kesian Zairi kepenatan dye. Tapi ade lagi bukit yg kite nak kne naik nie. hehehe :D
Fadhilah sampai x nampak jalan ko ye. Dah la birthday girl. Memang nie la hadiah yg ko dapat dari kitorg. PENAT!!!hahaha
Nampak x laki tu?? Dye la our leader merangkap our driver. hahaha ^_^
Ok ari nie i'm ur assistant right?? assistant tuk org yg kt atas tu. :P
Subhanallah cantiknya alam ciptaanMu...:))
p/s~nak panjat bukit lagi...heheh :D

No comments:

Post a Comment

amal93. Powered by Blogger.

VISITORS

Free Counter

About Me

FOLLOWERS

BLOG ACHIEVER

n

MUTIARA KATA

HARI INI

SEMBANG2 JOM

My Blog List

SOALAN


My Family who always support me...

Prefect's teacher yg mengajarku menjadi seorang pemimpin...

Princess of 5SC1...will miss u...

as my inspiration to be a military...